درباره وبلاگ


به نام خدا هستم، از بچگی بزرگ شدم، تو بیمارستان به دنیا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مرد بود، تو دوران کودکیم بچه بودم، با رفیقام دوست شده بودم، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج نه دارم، بعضی شبها که می خوابم خواب می بینم، تو خونمون زندگی می کنیم، تا حالا نمردم


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 16698
بازدید کل : 52653
تعداد مطالب : 447
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

نارنجك خنده
18 / 4 / 1393برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : حسين هستم

ترو خدا جواب بدين

من يه پست گذاشتم يه نظر واسش دادن.

بعد يه خانومي همونو كپي كرد رو وبلاگش گذاش57 تا نظر دادن

به خدا نابود شدم.

تازه جالب اينه كه بازديد وبلاگ من از اون بيشتره

چي كار كنم؟

رو كامپيوترم اسيد بپاشم خوبه؟

خداياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

0-0



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت12:13---22 تير 1393
چرا ديگه پست نميزاري
پاسخ:چون شما نظر نمي دي داداشي باشه ميزارم


نازنین
ساعت18:09---20 تير 1393
خخخخخخخخ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب